Lördag 10/4 -10, KÖRSLAGET!


Vi gick upp, gjorde oss i ordning och stack till Kista Galleria. Där fikade vi, och jag köpte en klänning att ha på kvällen.

Halsband kommer från Rock By Sweden. Love!

Vi åkte även till Sollentuna centrum, där vi åt lite. Åtminstone Thilda & Mikaela :)

Dags för Körslaget. Gissa vilket lag vi hejade på?

Taggade tjejer!

Team Picassos hejarklack, sånt jävla RÖJ!

Finalisterna, om katten själv får välja.

Team Picasso, den rosa kören från Vääästerååååås!

PUSS!

Det var helt fab! Det var en helt fantastisk kväll verkligen. Maries kör var bättre än någonsin, och den rosa hejarklacken likaså! Det var sånt jävla röj att det nästan inte var sant. Det är så svårt att återberätta i ord, man måste ha varit där för att förstå.

Vi syntes iallafall på TV ett antal gånger, så himla pinsamt ;) Men jag bjuder på den, man måste ju ställa upp för laget så att säga, haha!

Träffade Marie efteråt också, men det förtjänar att få ett eget inlägg :) Vi gick på krogen efteråt också. Det var 20-årsgräns och lilla jag kom in ;)



Haha, bilderna talar väl för sig själva ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHHHA, den där bilden på oss minns jag inte ens?! känns.. stabilt?

2010-04-12 @ 16:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0