Lista/Utmaning

Jag blev utmanad av Mikaela!

Regler:
Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 3 andra bloggare.
Sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

VEM:
Marie, 17.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

- Gick i ettan, bodde i Örebro, älskade min lärare Britta.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?

- Borsta tänderna
- Ta av mig mina shorts
- Ta av mig bh'n xD
- Kolla facebook en sista gång
- Sova

3. Godis jag gillar

- Choklad, speciellt såna där chokladdoppade havrebollar, lakrits.. och choklad...

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

- Köpt en lägenhet i Sthlm.
- Köpt ett litet hus i Grekland, Thailand, Italien och en hel massa andra länder.
- R E S T !
- Åkt till New York och köpt massa skor från Manolo Blahnik.
- Partajat!

5. Städer/orter som jag bott i

- Örebro & Öland, i många olika hus/lägenheter.

Jag utmanar:
Sarah
Och några mer som vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0