Kyle XY

Kom hem från min fina Sarah för en stund sedan, och nu ligger jag i sängen med datorn på magen. Fundilerar på om jag skulle ta och kika på ett par avsnitt "Kyle XY", jag älskar det!

Så får det nog bli, sedan ska jag sova, upp tidigt till skolan imorgon. Är det lov snart? Den 6:e Juni sticker jag iväg till Grekland en vecka, sedan ska jag jobba hela sommaren, och runt den 10:e Augusti drar jag till USA! Det kommer bli så g-r-y-m-t. 4 månader i THE country, inte bli helt fel.

Nähä, Kyle XY var det.
Jag vet inte om jag kommer att skriva något mer, kanske kanske inte. Utifall att jag inte gör det;

PUSS & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gulan

fin blogg !

2010-04-13 @ 21:38:31
URL: http://gulans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0