Jag älskar mina små Eiffeltorn!



... och polisongerna såklart ;) Jag borde seriöst vaxa.

Hur som helst, örhängena finns på Gina Tricot. Minns inte vad de kostade, men gissar på typ 59:- kanske? Jag älskar dem, så mycket att jag var tvungen att köpa ett matchande halsband, men det visar jag en annan gång.

Smycken is the shit! Jag borde nästan fota min hög med örhängen, armband, ringar och halsband. Det är en hel del. De kan piffa upp precis vilken outfit som helst! Och på tal om outfit.. blir ingen dagens outfit-bild idag, för jag har bara glidit runt i myskläder hela dagen. När man står i kök en hel dag vill man ha sköna och pösiga kläder när man sedan byter om, that's why!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0