iPhone makes me happy

Idag fick jag hem min iPhone som mami beställde åt mig i måndags. Så anledningen till att jag inte bloggat föränn nu är att jag suttit och laddat ner en massa musik och lagt in, laddat ner massor av applikationer och så vidare. Mycket pill :) Jag ska snart ta tag i alla telefonnummer och sånt, det är alltid jobbigast att lägga in.


Lägger över massor av bra musiiiiik :)

Jag har inte tid med er just nu, jag måste utforska min phån lite till. Hörs senare! Och jag kommer bli mucho bättre på att blogga nu, för mobilen har jag ju med mig överallt. Min gamla mobil gick ju också att mobilblogga på, men det är så himla liten skärm på den. Nä, nu blire bättring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0