Home

Kom nyss hem till Sarah efter en oerhört slitsam dag på Halltorp ;)

Eller inte, jag var hovmästare vilket innebär att jag bara gör bordsfördelning och visar gästerna till borden, samt tar emot dem när de kommer.

Ändå är jag sjukt trött.. Dålig luft kanske, eller så vill jag bara ha sommarlov.

Morgonen började iallafall med vinprovning, flera mycket goda viner faktiskt! Eller ja, de vita iallafall. Jag är inte mycket för rött vin. Det var skapligt weird att ha vinprovning så tidigt på morgonen, men det gick bra iallafall. Våran serveringslärare fick säga åt oss att BARA SMAKA på vinerna, inte dricka upp allt (efter att jag druckit ur ett glas vitt som var otroligt gott!), haha!

Nähä, nu ska jag nörda lite på facebook.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det första vita vinet var sjukt gott :D

2010-04-15 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0