Grillat!

Jag, Sarah och Oliver har precis varit över hos Sarahs pappa och grillat. Sjukt gott! Grilla borde man göra oftare, speciellt nu när det är så fint väder. Idag har det varit runt 15 grader och strålande sol hela dagen, underbart!

Nu borde jag ringa mamma och se om hon har dött eller något, hon har inte ringt på hela dagen. Ikväll ska jag titta på Sabrina Tonårshäxan, gjorde det igår natt också när jag inte kunde sova. Oj vad länge sedan det var man såg det, nostalgi. Kanske borde man plugga lite också. Fast... nä, det kommer nog inte hända.

Skriver mer sen,
puss.

Kommentarer
Postat av: danne

beror ju på vad du vill ha för nån typ av musik :P

2010-04-15 @ 19:43:18
URL: http://dannegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0