Good "moooorning"

Alldeles nyvaken. Jösses, jag får sluta sova bort hela dagarna..

Idag har jag ingenting planerat, men jag ska nog iallafall ta mig ut på en liten springrunda. Ja, ni läste rätt, JAG ska springa. Vi får väl se hur många meter jag pallar innan jag svimmar och dör, haha! Jag kan inte lova er att jag överlever ;)

Annars händer det väl inte så mycket skoj, bara njuta av att jag har påsklov för snart är det slut. Imorgon ska jag åka till Stockholm, och stannar där tills på söndag. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Z :)

Hej! :) ja absolut vill jag tipsa om låtar och inte bara en utan 3! :)



Cheryl Cole - Parachute

Miley Cyrus - I hope you find it

Leona Lewis - My hands



Lyssna gärna på låtarna! Det är mina favoriter just nu ;) kram!

2010-04-08 @ 14:09:48
URL: http://mileycyrusswe.blogg.se/
Postat av: dk

nåjaa nu vet jag väl några bra låtar :P youtube har bara krånglat så jag har inte kunna sätta någon länk till bloggen :s

ha en bra dag!

kram

2010-04-08 @ 14:16:31
URL: http://danielacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0