Gomorron!

Sitter i skolan nu och gör mest ingenting. Lyssnar på lite musik och ska nog se någon film. Som sagt, jag börjar inte föränn halv ett.

Anledningen till att jag sitter här nu är att jag är alldeles för lat. Jag har 4 km till skolan, och åker alltid med mamma på morgonen när hon ska till jobbet. Det tar 20 minuter för mig att gå till bussen, vilket är alldeles för långt för lilla lata mig. Dessutom går det bussar så sällan här, och den som går som "typ" matchar med skolan är en som går 11.25, och är framme 11.30. Det betyder att jag måste vänta i en timme iallafall, så jag kan lika gärna komma hit nu ;)

Nåväl, skriver igen om en liten stund :)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0