Godnatt :)

Hemkommen från bion för länge sedan, men jag har varit och är fortfarande upptagen med något som jag icke kan skriva här. Nyfikna va? ;) Nä, ingen big deal egentligen, men det är iallafall hemligt.

Har haft en helt sjuklig mensvärk hela dagen, jag har haft så ont att jag mått illa och knappt kunnat sitta ner. Jag hoppas det blir bättre tills imorgon, annars kan jag inte vara i köket hela dagen.

Berättar om bion imorgon, jag måste som sagt fixa klart, och sedan ska jag lägga mig brevid lilla vovven som redan sover i sängen, och tja... sova jag med. Han har snott min kudde så jag får väl lägga mig lite försiktigt bredvis så inte min fis vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0