Cougar Town ♥

Nu är jag hemma igen. Har haft en jättemysig helg med bästis, men å andra sidan kan det ju inte bli annat med henne. Älskar dig, fina!

Jag är jättetrött, men det är lite för sent för att sova middag, så jag tänkte gosa ner mig i sängen och titta på ett par avsnitt av Cougar Town istället. Hu vilken bra serie! Jag har snart tittat klart på alla avsnitt, fy mig. Nu kan jag ju inte titta på dem när de går på TV ;) Ingen som vet när nästa säsong kommer ut i USA? För när den gör det läggs de även upp på den hemsida jag brukar titta på serier på.


Kommentarer
Postat av: MrsAwesome

Älskar dig med, finaste på jorden:)

Haft en superhelg med dig!!

TACK att du förgyller dagarna<333

2010-04-25 @ 20:05:26
URL: http://appii.blogg.se/
Postat av: face your crime

Säsong två börjar sändas i höst, den har inte börjat spelas in än. :)

2010-04-25 @ 22:09:43
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0