Babbel :)

Nu sitter jag, proppmätt, och väntar på att klockan ska bli strax efter sju. Ska hem till bästis och se körslaget, sen sover jag där :) Alltid lika mysigt!

Datorn kommer såklart att följa med, så jag kommer uppdatera därifrån.

Jag tog ett par bilder hon mormor och morfar, men jag tog de med mobilkameran och den kan jag inte koppla in i denna datorn. Suck. Sitter på min skoldator som är spärrad mot typ allt, tacka gudarna för att jag lyckas klura ut hur man lurar systemet så jag åtminstone kan ha Spotify. Min vanliga dator är på fixning, tror den hade nåt litet virus ;) Får tillbaka den imorgon förhoppningsvis :)


Kommentarer
Postat av: Iris<3

Tack detsamma!

kram :D

2010-04-03 @ 19:06:44
URL: http://sweetiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0