Äntligen slutat

Nu har jag äntligen slutat för dagen, men sitter fortfarande kvar i skolan. Anledning? Jag väntar på att mamma ska sluta så att hon kan köra hem mig. Jag hann inte med 15.20 bussen, och här på Öland går inte bussarna speciellt ofta, så jag får glatt vänta på mammsen.

Även fast måndagar är den slappaste skoldagen då jag bara har två lektioner, så är de alltid jobbigast. Antagligen för att man vant sig vid helg, men ändå. Jag borde vara tacksam för en mjukstart varje måndag.


En liten mås jag fotade igår.

Vi får se vad resten av dagen har att erbjuda, inget som är alldeles för intressant iallafall. Hela veckan är ganska händelselös. Men i helgen är det iallafall Valborg, alltid något att se fram emot.

Vad ska ni göra på Valborg?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin bild :9

2010-04-26 @ 15:55:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Mia

Usch.. Hatar bussar som fan aldrig går :P

2010-04-26 @ 17:32:23
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0