Dag 1


Jag & Lollo på flygplatsen.


André & Elin på flygplanet :)


Flygplanskäk! Vi fick mat en gång och snacks/choklad/godis/dricka hur mycket vi ville :)


Alla platser hade en egen TV där man kunde spela spel, lyssna på musik och titta på film. Det gjorde den 9 timmar långa flygresan lite roligare.


Efter att ha fastnat i tullen fick vi äntligen åka iväg från flygplatsen. De tyckte det var underligt att vi skulle åka till USA i tre månader, de trodde vi skulle jobba och det är olagligt. Men eftersom vi inte får betalt gick det bra tillslut. Vi blev hämtade på flygplatsen av en man som heter John och en kvinna jag tyvärr glömt namnet på.


Vi åkte direkt till Pearl, restaurangen jag & Lollo ska vara på. På bilden ser ni från vänster mig, Lollo, André, Elin, Robin (den underbara damen vi bor hos) och Cherie (en av ägarna till restaurangen).

Jättegod mat, jag åt chicken wraps:)

Funderar på att videoblogga lite senare, vi får se vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0