Suuuunshine

God morgon! Solen skiner idag med, dock ser jag några gråa moln på väg hitåt men man kan ju alltid hoppas på det bästa. 21 grader är det just nu i skuggan iallafall, så jag tänker inte sitta inne länge till.

Men innan jag gör någonting alls måste jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Det är cruising och Sarah & jag ska kasta oss över bag in boxen med vin, och sedan titta på alla gamla bilar som kör runt. Jag älskar gamla Amerikanare så jag kommer va go och gla ikväll ;)

Nähä, välja kläder och sen ut i solen. Jag är ju rätt duktig på att mobilblogga så det kommer jag göra rätt mycket under dagen. För när det är så här fint väder vill jag inte sitta still vid datorn.

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0