Grattis lillasyster

Min lillasyster fyller 11 år idag, så vi har precis fikat med tårta och sånt. Nu är jag mätt och belåten, och sitter och letar efter en tänkbar outfit för Pier Pressure. Jag är inne på shock.se och tittar, de har så sjukt mycket snygga kläder!

Tävlingen om biljetter var ju på shocks hemsida, och den gick ut på att skriva en motivering men också att leta igenom ALLA produkter som fanns på deras hemsida för att hitta PP-loggor. Av flera tusen produkter fanns det 5 st loggor. Iallafall, detta letande bland alla produkter gjorde att jag fick se alla snygga grejer de har. Så min Pier Pressure-outfit kommer att komma därifrån ;)

Jag ska kolla vidare lite grann, sedan ska jag visa er vad jag hittat för kul.
Ha't bäst!

Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du får en mysig kväll sötnos:)

2010-05-11 @ 20:02:05
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0