100 frågor om mig

1. Gillar du frågor? Löv it!
2. Namn? Marie
3. Höger- eller vänsterhänt? Höger. Jag skriver som en treåring med vänster.
4. Humör just nu? Trött & lite depp.
5. Favoritgodis? Choklad säkert.
6. Är det nåt du absolut inte äter? Blodpudding och sånt äckel.
7. Kläder just nu? Ligger i bara underkläder under täcket xD
8. Musik just nu? Paramore såklart!
9. Vad åt du senast? Pycklin.
10. Vad sa du senast? Jag minns fan inte.
11. Favoritkläder? Jeansleggings, t-shirt & palestinasjal.
12. Favorit-hangout? Hemma hos bästis antagligen.
13. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? Trivs bra nu.
14. Sommarplaner? Se Paramore!!!!!! (!!!!!!!!!), jobbaaaaa
15. Är du bra på matte? Nähäääeee
16. Fisk eller badkruka? Mittemellan.
17. Favoritfärg? Gul ♥
18. Saft eller alkohol? Båda, beroende på tillfälle.
19. Längd och vikt? 156 lång (kort). Resten kan ni ju klura på :D
20. Hur många kuddar sover du med? Två.
21. Favoritväder? Sooooooooooooooooool!
22. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? Bästis, iPod & ett flygplan.
23. Spelar du nåt instrument? Piänoooo.
24. Morgon- eller nattmänniska? Naaaaaaaaaaaatt
25. Sparare eller slösare? Slösare, definitivt.
26. Vem är viktigast för dig? Ni vet vilka ni är ♥
27. Gyllene regeln för dig? Dunno.... Let the music play typ.
28. Det bästa du vet? Musik
29. Bästa leksak? Barbie!
30. Bästa film? Sound of music, Avatar, 2012
31. Tror på liv på andra planeter? Ja, såklart det finns.
32. Kommer ihåg din första kärlek? Japp!
33. Älskar du henne/honom fortfarande? Haha, nej.
34. Har några homosexuella vänner? Det har jag :)
35. Tror du på mirakel? Jodå.
36. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Absolut, om man verkligen älskar någon.
37. Ser du dig själv tolerant mot andra? Huh?
38. Ser du på kärleken som ett misstag? Verkligen inte.
39. Hur många barn vill du ha när du blir stor? Två.
40. Framtidsdrömmar? Bli rik, gifta mig med en muskulös neger och få barn.
41. Bio eller promenad? Båda.
42. Är du åt höger eller vänster (politiskt sett)? Who gives a shit?
43. Glasögon, linser eller inget? Borde ha..
44. Teknisk eller oteknisk? Oteknisk som fan.
45. Är du kittlig? Mhmmmmmm.
46. Snarkar du? Nä, jag tror inte det.
47. Stjärntecken? Jungfru.
48. Rädd för insekter? Lägg av. Jag bajsar på mig av att bara läsa ordet.
49. Äckligaste insekten? F......ä....s.....ting :(
50. Största svaghet? Hm... svår fråga. Jag vet inte..
51. Det här är jag bra på? Ännu svårare..
52. Musikstil? Rock/Emo/Punk/kanskelitepopibland
53. Lyckotal? 10 & 11
54. Favoritfilmgenre? Komedi
55. Bästa bok? TTS
56. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flygaaaa!!!
57. Favoritord? Tantsnusk
58. Vad vill du jobba som? Åh, jag vet inte. Bartender kanske.
59. Chips, morötter eller godis? Beror väl helt på vad man är sugen på :)
60. Hamburgare eller pizza? Pizza.. eller... asså.. svårt val.
61. Skriver du dagbok? Gjorde, nu bloggar jag.
62. Sport, A-ekonomi eller barnprogram? Barnprogram :D
63. Namnsdagsdatum? Whatever?
64. Har du nån flickvän/pojkvän? Nope.
65. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jahaaaa!! Massa fler piercingar och några tatueringar ska jag allt ha.
66. Födelsedag? 11 September, kul va?
67. Favoritchipssort? Sourcream/onion. NÄHÄÄÄ FÖRESSTEN! Sourcream/cheese!!
68. Synliga ärr (antal)? Många.
69. Din bästa vän (namn)? Sarah!
70. Stökigt eller välstädat? Stökigt.
71. Gungar du på stolen? Alltid.
72. Hur många kusiner har du? Haha.. typ.. 40?
73. Detta gör mig argast? Djurplågeri.
74. Bästa årstiden? Sommar!
75. I julklapp önskar jag mig? I dunno.
76. Senap, ketchup eller inget på korven? Kätchup.
77. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag vill, men vågar nog inte.
78. Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
79. Är du helt jävla dum i huvet? Oja!
80. Är alla lika värda? Nope.
81. Vad hänger på väggarna i ditt rum? De nada.
82. Vilken färg har du på tapeterna? Rött, svart å vitt.
83. Pasta, ris eller potatis? Hm... klyftpotatis?
84. Hur är din drömtjej/kille? Neger, rakad skalle och musklad.
85. Vilket är bäst - Julafton eller din födelsedag? Båda :)
86. Ljust eller mörkt bröd till frukost? Äter inte frukost.
87. Vilken läsk är godast? Cola.
88. Vad gör du helst? Sover, lyssnar på musik eller båda samtidigt.
89. Den här frasen älskar jag att höra? Öhh... vet inte?
90. Hur många syskon har du? 1 hel och 6 halva.
91. Bäddar du din säng? No no never.
92. Bor du själv eller tillsammans med någon? Med mamma, syrran och halvsyrran.
93. Är du allergisk mot något? Nickel.
94. Är du mörkrädd? JA, som FAN.
95. Är du religiös? Nä.
96. Tror du på astrologi? Oja!
97. Tror du på magi? Njae.
98. Släpar du fötterna efter dig? Beror på vad jag har för skor :P
99. Gympadojor, välpolerade skor eller sandaler? Välpolerade, eller converse.
100. Vad är du mest rädd för? Allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0