Rockford, IL

På Tisdag (HELVETE! På T.I.S.D.A.G) åker jag till det stora landet, långt borta. De kommande 3 månaderna kommer bestå av blod, svett & tårar - men jag tvekar inte på att det kommer bli det häftigaste jag någonsin gjort!

Jag & Lollo ska bo hos en gammal änka, hur Amerikanskt är inte det på en skala?

Jag vet att jag inte varit världens bästa bloggare på sistone, men det kommer bli ändring på det när jag åker till USA. Dels för min egen skull - så jag kan läsa senare och minnas -, men också för att släkt och vänner ska veta vad fan jag håller på med ;)

Jag kommer fira min 18-årsdag där, vilket känns lite awkward, men jag har ju redan blivit firad & jag kan lova att det blir en sjuhelvetes utekväll när jag kommer hem igen ;)

.

Kommentarer
Postat av: lullu

this is gonna be awesome!! är så galet nervös men ändå sjukt taggad!! :)

2010-08-27 @ 00:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0