Pappsen!


Jag & pappi på flygplatsen innan planet gick tillbaka mot äckelsverige.

Saltvattnet took my pink hair. Som ni ser är jag inte speciellt rosa längre ;) En av mina nya tatueringar sticker fram lite där ser jag, och det påminner mig om att jag inte lagt upp någon bild på dem här än. Visar imorgon, men har ni bråttom och inte kan vänta finns bilder i min bilddagbok ;)

Jag saknar pappa, och efter tisdag kommer jag sakna mamma också. Fan, det är helt sinnessjukt att jag faktiskt ska åka. Jag. I USA. Galet.

Vi är fyra som åker (om jag inte sagt det innan) och två av oss ska vara på Pearl och två på Josef Barbados - Rockfords finaste gourmetrestauranter. Hjälp.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag packa! (Nej, jag har inte börjat än. Alltid i sista minuten, såklart..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0